Статистика: Государственные аукционы, закупки и тендеры Prozorro за сегодня HotLog

Переговорна процедура

UA-2019-07-15-000729-a
На Prozorro / На Dozorro
№ 2371517 | 15.07.2019 14:39
Дніпропетровська область

Id: 640bea1eb158410f9d3f370822fe8342

Послуги

Послуги фізичної охорони за бюджетні кошти військової прокуратури Криворізького гарнізону

Інформація про замовника

ст. 35 п. 2 абз. 2 - Обгрунтування застосування переговорної процедури Пункт закону cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи Обгрунтування Відповідно до наказу Міністра оборони України від 10.06.2016 року № 304( з змінами наказ Міністра оборони України від 28.12.2016 року № 734) , військовому комісару Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки ( далі – Дніпропетровський ОТЦК та СП ) надані повноваження на підписання від імені Міністерства оборони України договору щодо надання послуг з охорони об’єктів військової прокуратури Криворізького гарнізону, а також здійснення інших дій та правочинів пов’язаних з їх виконанням ( наказ Міністра оборони України від 28.12.2016. № 734 ). Відповідно до п.п. 1.2. Категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975, підлягають охороні органами поліції охорони в тому числі об’єкти, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, а також об’єкти, де розміщуються органи державної влади. Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Міністерства юстиції України щодо організаційно-правової форми юридичної особи, військова прокуратура Криворізького гарнізону є органом державної влади. Також відповідно до п. 232 «Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2013 № 939, на підприємствах, в установах і організаціях, які провадять діяльність, пов’язану з державною таємницею, запроваджується пропускний та внутрішньооб’єктовий режим військової прокуратури Криворізького гарнізону. Згідно внутрішніх організаційно-розпорядчих документів Генеральної прокуратури України, у разі настання особливого періоду, охорона має здійснюватись суб’єктами до обов’язків яких входить охорона та оборона у визначених випадках, в тому числі із наявністю права застосування вогнепальної зброї та транспортних засобів, що можуть витримати ураження із стрілецької вогнепальної зброї. Відповідно до Закону України «Про прокуратуру» військовою прокуратурою Криворізького гарнізону здійснюється підтримання державного обвинувачення в суді; представництво інтересів держави в суді у випадках, визначених Законом; нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян; нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство (органами Служби безпеки, Національної поліції, податкової міліції), розслідуються кримінальні провадження стосовно осіб, які вчинили тяжкі злочини та документи та кримінальні провадження з вказаних напрямків роботи зберігаються в приміщеннях прокуратури. Крім того у приміщеннях військової прокуратури Криворізького гарнізону розміщенні режимно-таємні частини, кімнати збереження речових доказів, кімнати для зберігання вогнепальної зброї, тому необхідно забезпечити охорону згідно з Положенням про порядок видачі, зберігання та використання вогнепальної зброї та боєприпасів до неї в органах прокуратури України, постанови № 575 від 12 жовтня 1992р. «Про затвердження Положення про порядок застосування вогнепальної зброї» та дотримання вимог п. 225 Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2013р № 939. Поліція охорони створена для здійснення заходів щодо охорони нерухомих об’єктів та іншого майна, в тому числі вантажів. Управління поліції охорони, що діє на підставі Положення «Про поліцію охорони» та є правонаступником Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ, постанови Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 року № 615 (зі змінами та доповненнями ) «Про заходи щодо удосконалення охорони об’єктів державної та інших форм власності» та згідно Постанови КМ№1139 від 25.12.2015року, єдина в Україні охоронна структура, працівники якої мають визначені Законом права і повноваження на носіння табельної вогнепальної зброї, револьверів травматичної дії та застосування владних функцій щодо правопорушників, застосування табельної вогнепальної зброї, спеціальних засобів активної оборони (гумові кийки, кайдани, газ дратівливої дії) та інше, чого в свою чергу позбавленні представники приватних (недержавних) охоронних підприємств. Поліція охорони є єдиною державною централізованою системою, очолюваною Департаментом поліції охорони, яка складається з управлінь, відділів поліції охорони в м. Києві та Київській області, в усіх областях України та підпорядкованих їм підрозділів охорони: міських, районних, міжрайонних відділів, відділень, підрозділів воєнізованої охорони та охоронних підрозділів, спеціальних підрозділів фізичної безпеки, у тому числі на окремих об’єктах та має право на носіння та використання вогнепальної зброї. Підрозділи Поліції охорони є державними установами, що проводять некомерційну господарську діяльність. Упродовж: багатьох років Управління поліції охорони в Дніпропетровській області на договірних засадах здійснює заходи щодо охорони приміщень, обслуговування засобів сигналізації, забезпечує перепускний режим у адміністративних приміщеннях військової прокуратури Криворізького гарнізону. Таким чином при закупівлі послуг фізичної охорони адміністративних приміщень військової прокуратури Криворізького гарнізону наявні умови, визначені п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону «Про публічні закупівлі», щодо відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) із зазначених послуг, які можуть бути поставлені тільки Криворізьким міським відділом Управлінням поліції охорони в Дніпропетровській області на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Дніпропетровським обласним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки проведено переговори з Управліннями поліції охорони в Запорізькій та Кіровоградській областях. Відповідно до відповідей, які надаються, вищезазначені Управління поліції не мають фізичної та технічної можливості надавати послуги фізичної охорони військової прокуратури Криворізького гарнізону у 2019 році. Виходячи із вищенаведеного – Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області єдина установа на території Дніпропетровської області, яка може надавати Дніпропетровському обласному центру комплектування та соціальної підтримки послуги фізичної охорони військової прокуратури Криворізького гарнізону, органами поліції охорони, тому тендерним комітетом Дніпропетровського ОТЦК та СП було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.2 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Вид предмету закупівлі: Послуги
Бюджет

252 960 UAH

з ПДВ

Плата за участь

Безкоштовно

Для цієї закупівлі доступні наступні сервіси партнерів:


Консалтинг

Фінансування

Юридичний супровід

Електронна гарантія