Право вимоги
Знаходимо необхідний аукціон, користуючись пошуком по ID аукціону або користуючись фільтрами. Обравши аукціон переходимо на його сторінку де можна побачити повну інформацію по аукціону: період аукціону, активи, параметри, документи та інші.
Подати цінову пропозицію для участі в аукціоні можна до кінця “Періоду пропозицій” натиснувши кнопку “Подати заявку”. З’явиться можливість ввести цінову пропозицію, завантажити документи та скористатися додатковими послугами.
При подачі цінової пропозиції надається інформація, скільки коштів буде списано з рахунку. Це сума гарантійного внеску та додаткових послуг які можна обирати за бажанням. Система перевіряє суму необхідних коштів для подачі заявки та особистий баланс користувача. В разі відсутності або недостачі коштів система рекомендує поповнити рахунок в розмірі суми для подачі пропозиції або суми якої не вистачає для подачі пропозиції. Також система надає можливість сформувати рахунок на необхідну суму.
Додатковою послугою може бути супроводження цінової пропозиції дозволяє користувачу отримати професійну, кваліфіковану допомогу менеджерів при поданні цінової пропозиції на аукціон. Послуга починає діяти з моменту оплати. При відключенні послуги кошти на рахунок не повертаються. Менеджер зв’язується з клієнтом на протязі 15 хвилин з моменту оплати послуги, при умові правильно вказаних контактних даних у профілі. При скасуванні цінової пропозиції кошти на рахунок не повертаються. Послуга діє в рамках однієї пропозиції та не розповсюджується на повторно зроблені пропозиції.
Відповідно до вимог Регламенту, учасник зобов’язаний надати оператору запевнення в тому, що він не є боржником (боржником) та/або поручителем (майновим поручителем) за кредитним (ми)договорам (ми) та/або договором(ми) забезпечення. Натиснувши “Сформувати розписку” можна скачати та роздрукувати розписку. Підписавши розписку учасник прикріпляє скановану копію як документ, натиснувши відповідну кнопку «додати» в розділі документи.
За умови, що користувач – це фінансова компанія, розписку не потрібно завантажувати. Взагалі розділ “документи” відсутній.
Перед завершенням подачі пропозиції учасник повинен ознайомитись з регламентом роботи електронної торгової системи щодо організації та проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів (майна) банків, що виводяться з ринку та банків, що ліквідуються та з умовами публічної оферти. Ознайомившись учасник повинен відзначити відповідні чек бокси. Також чек бокс з підтвердженням відповідності та актуальності даних, що містяться в профілі користувача та чек бокс зі згодою на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, публікацію, знищення персональних даних користувача, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем, а також на передачу персональних даних третім особам для проведення електронних торгів відповідно до Регламенту ЕТС.
По завершенню є можливість зберегти заявку як чернетку. Це дає змогу не відправляти пропозицію на модерацію, а зберегти заявку в особистий кабінет. Заявку можна знайти в “особистому кабінеті” на вкладці “купую” зі статусом “Чернетка”.
Також є можливість відразу відправити заявку на модерацію адміністратору. Статус заявки “Подано”. Адміністратор перевіряє наявність обов’язкових документів та публікує заявку. Заявка переходить в статус “Допущено”. Якщо при публікації буде не достатньо коштів, то заявка переходить в статус “Подано(очікує оплату)”.
За умови, що користувач – це фінансова компанія кнопка “відправити на модерацію” відсутня. Замість неї наявна кнопка “подати цінову пропозицію” яка одразу публікує заявку без втручання адміністратора.
Всі заявки зберігаються в особистому кабінеті на вкладці “купую”. На кожній заявці в особистому кабінеті є кнопка “дія”, яка дозволяє скасувати, змінити, переглянути цінову пропозицію, а також підключити або відключити додатковий сервіс супроводження пропозиції.
Майно банку
Подача заявок на аукціон майна банку проходить по такому ж сценарію як і аукціон право вимоги окрім двох моментів:
- відсутня умова прикріплення розписки, тому відсутній блок прикріплення документів.
- кнопка “відправити на модерацію” відсутня. Замість неї наявна кнопка “подати цінову пропозицію” яка одразу публікує заявку без втручання адміністратора.
Аукціони з продажу з можливістю зниження стартової ціни, проходять за таким же сценарієм. При створені аукціону відрізняються деякі поля.
Створення та публікація аукціону.
Для початку потрібно зайти в розділ аукціони, натиснути кнопку “+” та обрати продаж.
Заповнити необхідні поля та завантажити документи. Натиснути “Далі“.
Заповнити поля стосовно активу. Натиснути “Зберегти“.
Після чого аукціон зберігається як чернетка і відкривається редагування чернетки. Доступне редагування аукціону та активів. Натискаємо “Завершити редагування”.
Система відкриває чернетки де збережено аукціон. Натиснути “Дія” → “Опублікувати“. Також є можливість редагувати, видалити та переглянути аукціон.
Аукціон публікується та доступний в особистому кабінеті на вкладці “Продаю”. Статус аукціону “Період пропозицій”. Через кнопку “Дія” можна редагувати аукціон та скопіювати до чернеток.
Далі при наявності відповідаємо на запитання та чекаємо на успішне завершення аукціону.
Кваліфікація учасників.
По завершенню аукціону статус аукціону змінюється на “Період кваліфікації”. Заходимо на сторінку аукціону на вкладку “Кваліфікація”.
При необхідності дискваліфікувати учасника натиснути кнопку “Дискваліфікувати учасника”. Описується або обирається причина дискваліфікації, завантажується документ, натискається кнопка “Дискваліфікувати учасника”. Після чого учасника буде дискваліфіковано на кваліфікацію потрапляє наступний учасник.
При необхідності кваліфікувати учасника натискається кнопка “Затвердити протокол“. Додається документ та натискається кнопка “Протокол затверджено“. Аукціон пере ходить в статус “Пропозиції розглянуто”.
Далі працюємо з договором. Переходимо, на сторінці аукціону, на вкладку “Договір”.
Є можливість дискваліфікувати учасника. Для продовження кваліфікації натискаємо кнопку “Завантаження договору“.
Після завантаження `Підписаного договору` та/або заповнення `Дати підписання` – дискваліфікувати такого учасника вже буде неможливо! Додаємо договір та натискаємо кнопку “Оновити договір“. Після чого стає доступе поле дата підписання. Заповнюється дата підписання та натискається кнопка “Завершити аукціон”.
Аукціон переходить в статус “Завершений”.
Створення об’єкта.
Зайти в особистий кабінет на вкладку аукціони, натиснути на кнопку “+” та в випадаючому списку вибрати “Об’єкт малої приватизації”.
Перевіряємо наявність об’єкту у реєстрі у випадку, якщо це не перше виставлення об’єкту на приватизацію (об’єкт заносився до Реєстру відповідно до попередніх рішень), у новому рішенні ФДМУ/Місцева Рада зобов’язаний (-а) вказати первинно присвоєний цьому об’єкту assetID. Відтак, при внесенні даних до Реєстру, за наявності assetID, уповноважена особа повинна використати існуючий актив. Конвертація значеня assetID у id задля передання даних до Реєстру відбувається на стороні майданчика.
Якщо об’єкта в реєстрі не виявлено, заповнюємо всі необхідні поля та завантажуємо документи. Після заповнення натискаємо “Далі”.
Потрапляємо на вкладку склад об’єкту приватизації, заповнюємо необхідні поля. Тиснемо “Зберегти”.
На даному етапі об’єкт створено як чернетку. Потрапляємо на вкладку редагування складу об’єкту приватизації де є можливість редагувати об’єкт, додати склад об’єкту, редагувати склад об’єкту, створити об’єкт в реєстрі. Для виходу з режиму редагування натиснути “Вийти з режиму редагування”.
Створити об’єкт у реєстрі можна як при редагування складу об’єкту приватизації так і в чернетках натиснувши кнопку “Створити об’єкт у реєстрі”.
Після внесення об’єкту в реєстр, об’єкт зникає з чернеток і з’являється в особистому кабінеті на вкладці “Продаю” зі статусом “Опубліковано. Очікування інформаційного повідомлення”. Допоки до об’єкту не створено інформаційне повідомлення – його можна редагувати або виключити з переліку. На даному етапі можливо редагувати всю інформацію, яка була заповнена при створенні об’єкту та завантажити документи в разі необхідності. Редагувати можна через кнопку “Дія”.
Інформаційне повідомлення.
Після винесення рішення про умови проведення аукціону по конкретному об’єкту та позасистемним затвердженням цього рішення, організатор об’єкту зобов’язаний оновити інформацію, що стосується цього об’єкту, та додати умови продажі цього активу.
Для створення інформаційного повідомлення необхідно перейти в розділ “Продаю” та натиснути на “Об’єкти МП”. Знайти потрібний об’єкт та натиснути “Дія” → “Створити інформаційне повідомлення”. Або натиснути на кнопку “+” та в випадаючому списку вибрати “інформаційне повідомлення”.
На даному етапі необхідно внести рішення про затвердження умов продажу(присутня можливість додати декілька рішень – натиснути “Додати рішення”). Є можливість зберегти в чернетку або одразу натиснути “Опублікувати інформаційне повідомлення”.
Після успішної публікації, інформаційне повідомлення, знаходиться на вкладці продаю зі статусом “Публікація інформаційного повідомлення”. На даному етапі необхідно внести інформацію про умови продажу. Натиснути “Дія” → “Редагувати”.
Система переводить на сторінку редагування інформації по аукціонам.
Обов’язково редагувати аукціони з червоним індикатором. Після внесення інформації по аукціонам індикатор зміниться на зелений. Обов’язково до заповнення дата початку аукціону, цінові показники та банківські реквізити. Після заповнення інформації натиснути “Оновити аукціон”.
Обов’язково до заповнення тривалість періоду пропозицій для другого аукціону, якщо перший набуде статусу не відбувся. Натиснути “Оновити аукціон”.
Для третього аукціону доступна можливість встановити кількість кроків зниження аукціону.
По закінченню редагування індикатори всіх трьох аукціонів стають зеленими і кнопка “Перевірити доступність об’єкту” стає доступною. Перевірити доступність об’єкту, також можна в особистому кабінеті “Продаю” натиснути “Дія” → “Редагувати” → “Перевірити доступність об’єкту”. При натисканні даної кнопки інформаційне повідомлення переходить в статус “Перевірка доступності об’єкту”. Перевірка займає до 5 хвилин. Після перевірки інформаційного повідомлення – воно набуває статусу “Опубліковано”. Протягом 2 днів його можна редагувати або видалити скориставшись кнопкою “Дія” в особистому кабінеті. За умови, що редагування інформаційного повідомлення відбувається вперше, потрібно прикріпити документ “Рішення про внесення змін до інформаційного повідомлення”. На етапі редагування можна редагувати всю інформацію та завантажувати/оновлювати документацію до інформаційного повідомлення чи до аукціонів.
Після завершення періоду редагування інформаційне повідомлення перейде статус “Аукціон” та буде створено першу процедуру. Робота з інформаційним повідомлення завершується на даному етапі.
Аукціон.
Аукціон в статусі прийняття заяв на участь. Доступна дія “Відміна аукціону” на всіх етапах, окрім термінальних статусів. В разі відміни будь-якого з аукціонів – інформаційне повідомлення буде відкріплене від об’єкту. Також на поточному статусі можливо надавати відповіді на запитання якщо такі є через сторінку перегляду аукціону – вкладка “Запитання”.
Період кваліфікації.
В разі успішного проведення аукціону проводиться кваліфікація. Перейти в розділ “Продаю” та знайти необхідний аукціон. Перейти на сторінку перегляду аукціону, відкрити вкладку “Кваліфікація”.
В разі, якщо на кваліфікації один учасник – протягом 5 днів необхідно завантажити рішення про викуп або дискваліфікувати такого учасника. В разі, якщо необхідно дискваліфікувати учасника натиснути “Завантажити рішення про відмову у затвердженні протоколу” або “Завантажити акт про відмову учасника” та завантажити відповідний документ. На кваліфікацію потрапляє наступний учасник.
В разі, якщо необхідно кваліфікувати учасника натиснути “Опублікувати рішення про викуп“, завантажити відповідний документ та натиснути “Протокол затверджено“.
Після чого кваліфікований учасник отримує статус переможця, аукціон переходить в статус “Очікується опублікування договору”. Для роботи з договорим переходимо на вкладку “договір” на сторінці аукціону.
В разі, якщо необхідно дискваліфікувати учасника натиснути “Завантажити рішення про відмову у затвердженні договору” або “Завантажити акт про відмову учасника” та завантажити відповідний документ.
В разі продовження кваліфікації учасника для завантаження підписаного договору натиснути “Завантаження договору та завершення аукціону”.
Після завантаження документу “Підписаний договір” – дискваліфікувати такого учасника вже буде неможливо! Додати документ та обрати тип “Підписаний договір”. Натиснути “Оновити договір”. Після завантаження договору необхідно встановити дату підписання та натиснути “Аукціон завершено. Договір підписано”. Аукціон набуває статусу “Аукціон відбувся”. На сторінці аукціону доступна кнопка “Історія аукціону”.
Укладання договору.
Після надходження інформації про договір (до 5 хв) з’являється повідомлення “Статус укладання договору: Очікується оплата” з посиланням на договір.
Скориставшись посиланням, або перейти в “Аукціони” → “Укладання договору” та вибрати в фільтрі “Мої договори”.
Знайти потрібний договір та перейти на сторінку перегляду. Відкрити вкладку “Періоди”.
В разі, якщо оплата не була отримана – натиснути “Оплата відсутня” та завантажити документ якщо такий є. Завантаження документів не є обов`язковою дією.
Для підтвердження отримання оплати натиснути “Оплату отримано за укладеним договором”.
- Заповнити поле `Дата отримання оплати`
- Натиснути кнопку `Отримано оплату за укладеним договором`
Завантаження документів не є обов`язковою дією.
Статус укладання договору змінюється на ” Договір оплачено. Очікується наказ”. Для завантаження наказу про приватизацію на сторінці договору відкрити вкладку “Періоди”.
В разі, якщо наказ відсутній – натиснути “Наказ про завершення приватизації відсутній” та завантажити документ.
Для завантаження наказу натиснути “Приватизацію об’єкта завершена”.
- Заповнити поле `Дата прийняття наказу про завершення приватизації`
- Завантажити документ `Наказ про завершення приватизації`
- Натиснути кнопку `Приватизація об’єкта завершена`
Заповнення поля “Термін виконання умов продажу” не є обов`язковою дією.
Період оскаржень.
Статус укладання договору змінюється на “Період виконання умов приватизації (період оскарження)”. На сторінці перегляду договору відкрити вкладку “Періоди”.
В разі, якщо умови продажу не було виконано – натиснути “Умови продажу не виконано” та завантажити документ якщо такий є.
В разі, якщо умови продажу виконано – натиснути “Умови продажу виконано”.
- Заповнити поле `Дата виконання умов продажу`
- Натиснути кнопку `Умови продажу виконано`
Завантаження документів не є обов`язковою дією.
Після чого статус укладання договору змінюється на “Приватизація об’єкта завершена”.
Інформаційне повідомлення. Приватизація шляхом викупу.
У випадку якщо об’єкт приватизовано шляхом викупу необхідно перейти в розділ “Продаю” та натиснути на “Об’єкти МП”. Знайти потрібний об’єкт та натиснути “Дія” → “Об’єкт приватизовано шляхом викупу”.
Створюється інформаційне повідомлення (приватизація шляхом викупу) зі статусом “Публікація інформаційного повідомлення”.
Натиснути “Дія” →”Заповнити інформацію про умови продажу об’єкту“.
Заповнити дані цінові показники та банківські реквізити на які переможець аукціону перераховує кошти за придбаний об’єкт. Натиснути кнопку “Опублікувати“.
Статус об’єкту переходить в “Перевірка доступності об’єкту”. По закінченню перевірки статус об’єкту змінюється на “Інформаційне повідомлення опубліковано”.
За умови, що редагування інформаційного повідомлення відбувається вперше, потрібно прикріпити документ “Рішення про внесення змін до інформаційного повідомлення”.
Сценарій створення земельних аукціонів.
Для початку потрібно зайти в розділ аукціони та натиснути кнопку “+” та в випадаючому списку обрати оренда землі.
Заповнюємо всі необхідні поля: найменування лоту, опис лоту, мінімальна кількість учасників, обираємо тривалість оренди, вводимо цінові показники, дату аукціону, контактну особу, організатора аукціону, реквізити для оплати, прикріплюємо документи.
У випадку, якщо реквізити для сплати гарантійного та реєстраційного внесків відрізняються від реквізитів для сплати за лот, прохання вказати це в описі лоту та додати до опису відповідні реквізити.
Обов`язково до завантаження документ з типом `Проект (текст) договору, що пропонується укласти на торгах`.
Після заповнення форми, натискаємо “Далі”, переходимо на заповнення інформації по лоту (додавання предмету аукціону).
Заповнюєтеся інформація по лоту. В описі лоту зазначається інформація про містобудівні умови і обмеження забудови земельних ділянок або інша додаткова інформація на розсуд організатора чи виконавця. Зазначається число, наприклад 3.8 – далі необхідно обрати одиницю виміру та вказати кадастровій номер ділянки. Потім обирається класифікатор, поставивши позначку в випадаючогу списку, та додатковий класифікатор. Вказується адреса місцезнаходження майна. Після натискання кнопки “зберегти”, система переводить вас на вкладку “редагування аукціону” де можна переглянути та редагувати збережену вами інформацію по аукціону та по предмету аукціону.
Кнопка “додати предмет” та “переглянути” дозволяє додати предмет та демонструє попередній перегляд аукціону відповідно. По завершенню редагування натисніть “завершити редагування”, після чого система переправить вас в особистий кабінет на вкладку чернетки, де ви побачите всі свої не опубліковані аукціони.
В чернетках на кожному аукціоні є кнопка “дія”, котра дає можливість переглянути, редагувати, видалити та опублікувати аукціон.
Після публікації в ЦБД аукціон зникає з чернеток та з’являється на вкладці “продаю” та знаходиться в періоді редагування. У земельного аукціону є такі періоди до аукціону: період редагування, прийняття заяв на участь, період уточнень, аукціон. Та наступні періоди після аукціону: очікується опублікування протоколу, очікується опублікування договору. На сторінці опублікованого аукціону в розділі параметри аукціону знаходиться інформація про дату початку та кінця перших трьох періодів а також орієнтовна дата аукціону.
Учасники подають заявки на участь в аукціоні та проходять модерацію адміністратора. Якщо на кінець періоду “прийняття заяв на участь” кількість учасників буде меншою ніж значення “мінімальна кількість учасників” встановлена на етапі створення аукціону, то аукціон переходить в статус “АУКЦІОН НЕ ВІДБУВСЯ”.
Для відміни аукціону на сторінці аукціону натиснути кнопку “відміна аукціону”. Вказується причина, з якої скасовується аукціон за необхідності додаються документи та натискається кнопка “Відмінити аукціон”. Після чого аукціон негайно буде переведено в статус “аукціон відмінено”.
В особистому кабінеті на вкладці продаю для кожного з аукціонів є кнопка “дія” яка дає можливість копіювати аукціон, редагувати аукціон (доступно тільки в періоді редагування) та редагування документів.
При потребі створити подібний аукціон можна скористатись функцією копіювання аукціону. Для цього в особистому кабінеті на вкладці купую натиснути “дія” -> “копіювання аукціону”. Аукціон буде повністю скопійовано окрім дати та ціни. Система відкриє вкладку копіювання аукціону з інтерфейсом і можливостями як і при створенні аукціону.
При потребі перезавантажити або додати документи потрібно натиснути “дія” -> “редагування документів”. Після додавання документів, обов’язково потрібно натиснути кнопку “Завантажити” аби документи прикріпились до аукціону. По завершенню натиснути “війти з режиму редагування”.
Далі очікуємо періоду кваліфікації, відповідаємо на питання (при наявності). Якщо буде необхідна кількість учасників і аукціон пройде успішно, аукціон перейде в період “очікується опублікування протоколу”.
На сторінці аукціону присутні кнопки: “історія аукціону” – завдяки якій можна переглянути пропозиції учасників в хронологічній послідовності та “переглянути протокол” – яка дозволяє переглянути сам протокол.
Для завантаження протоколу потрібно провести кваліфікацію учасника. Це можна зробити на сторінці аукціону на вкладці “кваліфікація”.
Є можливість дискваліфікувати учасника скориставшись відповідною кнопкою на кладці кваліфікація. При натисканні кнопки пропонується додати документи, протокол відхилення чи акт про відмову та дискваліфікувати учасника. Після чого аукціон перейде в статус “аукціон не відбувся”.
Для завантаження протоколу потрібно натиснути кнопку “завантаження та підтвердження протоколу”, прикріпити протокол в документах, завантажити та підтвердити протокол.
Після чого аукціон переходить в статус “очікується опублікування договору”. На сторінці аукціону з’являється вкладка “договір”.
На цьому етапі також є можливість дискваліфікувати учасника. Сценарій дискваліфікації аналогічний сценарію на попередньому етапі. Для завантаження договору та завершення аукціону потрібно скористатись відповідною кнопкою на вкладці “договір”. Після завантаження документу `Підписаний договір` – дискваліфікувати такого учасника вже буде неможливо! Додавши необхідні документи натискаємо “оновити”. Документи завантажуються та, при умові завантаженого договору, стає активним для редагування поле “дата підписання”. Необхідно заповнити поле “дата підписання” та натиснути кнопку “Аукціон завершено. Договір підписано”.
Після чого аукціон завершено і він переходить в статус “аукціон відбувся”.
Загальна інформація про роботу процедури
Переможцем вважається учасник, що подав валідну ставку за лот та відповідає кваліфікаційним вимогам, що встановлені Організатором аукціону.
Кваліфікація відбувається після завершення аукціону, попередньої кваліфікації немає.
За наявності лише 1 заяви на участь за результатами етапу подання пропозицій, процедура одразу набуває статусу кваліфікації.
За наявності 2-х та більше заяв на участь за результатами етапу подання пропозицій, спочатку процедура набуває статусу аукціон, а вже за результатами аукціону статусу кваліфікації.
За результатами аукціону кваліфікуються 2 учасники, другий учасник розглядається у якості переможця у випадку дискваліфікації першого, якщо другий учасник не відмовився від очікування.
Посилання:
Створення чернетки оголошення про проведення аукціону.
Для створення оголошення, спочатку треба авторизуватися в системі та перейти на організацію в якої є доступ до створення аукціонів з необробленої деревини.
Перейти на вкладку “Аукціони” -> натиснути “+” -> та обрати “Необроблена деревина“.
Після чого відкриється сторінка створення чернетки оголошення де необхідно заповнити всі обов’язкові та додаткові поля стосовно аукціону. Прикріпити необхідні документи та натиснути “Далі“.
Відкриється сторінка додавання активу. Необхідно заповнити обов’язкові та додаткові поля після чого натиснути кнопку “Зберегти“.
З’явиться сторінка редагування чернетки оголошення , де при необхідності можна редагувати дані активу та аукціону.
Натиснувши кнопку “Завершити редагування”, потрапляємо в особистий кабінет на вкладку чернетки, де відображаються всі створені чернетки від цієї організації.
Майданчик забезпечує можливість видалення та редагування сформованого оголошення на проведення Електронних торгів (чернетки) до моменту публікації оголошення про проведення Електронних торгів у ЦБД. У Організатора аукціону є можливість оголосити аукціон на основі попереднього аукціону (створити копію будь-якого аукціону у будь-якому статусі). Над кожною чернеткою доступні наступні дії:
- Редагування – дозволяє редагувати дані активу та аукціону
- Перегляд – дозволяє переглянути чернетку перед публікацією в ЦБД
- Видалення – дозволяє видалити чернетку
- Опублікувати – дозволяє опублікувати чернетку в ЦБД
- Скопіювати – дозволяє створити повну копію чернетки оголошення аукціону.
Щоб виконати будь-яку дію, на кожній чернетці є кнопка “Дія“, що дозволяє виконати відповідну маніпуляцію над чернеткою.
Публікація чернетки оголошення в ЦБД та його редагування.
Щоб опублікувати чернетку в ЦБД, потрібно перейти в “особистий кабінет” на вкладку “чернетки” знайти необхідну чернетку та в меню “Дія” обрати “Опублікувати“.
На чернетці з’явиться позначка “в стані публікації в цбд”. Після чого, за умови коректних даних та дати, чернетка зникне з вкладки “чернетки” і з’явиться на вкладці “продаю“.
Оголошення публікується в ЦБД та перебуває в статусі “Редагування доступне“. Протягом періоду редагування Організатор аукціону має можливість самостійно вносити зміни в опис лоту та оголошення щодо продажу лота в ЕТС.
Організатор має можливість внести зміни в ті поля які він заповнював самостійно під час публікації аукціону, окрім орієнтовного часу початку аукціону.
Для підтвердження внесених змін Організатор має можливість завантажити документ – “Погодження змін до опису лоту”. Він доступний для завантаження в період редагування та не є обов’язковим.
Протягом періоду редагування та періоду відповідей Організатор аукціону може завантажувати, оновлювати та видаляти документи оголошення.
Маніпуляції з оголошенням доступні на вкладці “Дія” та на сторінці перегляду оголошення.
Редагування оголошення (далі аукціону) інтуїтивно зрозуміле та нагадує редагування чернетки.
Відповідь на запитання.
В період редагування та в період подачі заяв на участь, можуть приходити питання від потенційних учасників. При надходженні питання приходить лист на почту та сповіщення в особистому кабінеті. Щоб відповісти на питання, потрібно перейти на сторінці перегляду аукціону на вкладку “Запитання” та натиснути відповідну кнопку.
Всі запитання\відповіді зберігаються в ЕТС і є доступними всім для перегляду, незалежно від статусу Електронних аукціонів.
Запитання користувачів\учасників є анонімними до закінчення періоду аукціону. З метою збереження анонімності, ЕТС не надає можливості приєднання файлів до питання.
Інформація про користувачів\учасників, які формують запитання, залишається закритою для користувача або організатора до моменту закінчення періоду аукціону.
Кваліфікація.
За умови наявності тільки 1-ї поданої заяви за результатами періоду подання пропозицій, процедура переходить до етапу кваліфікації учасників з єдиним переможцем аукціону.
За результатами періоду аукціону, за умови наявності 2-х та більше заяв в рамках періоду подання пропозицій, основні умови відбору переможців Організатором аукціону – найвища валідна ставка та відповідність учасника кваліфікаційним вимогам.
Пропозиції сортуються від більшої ціни до меншої, а, у випадку збігу ціни, вище відображається пропозиція розміщена раніше. Часом розміщення пропозиції вважається час першого розміщення заяви у ЦБД, а, у випадку редагування пропозиції під час періоду подання пропозицій, час фіксації змін у заяві у ЦБД.
На сторінці аукціону з’являється вкладка “Кваліфікація” де відображаються учасники. Аби кваліфікувати учасника потрібно завантажити протокол аукціону скориставшись відповідною кнопкою.
При завантаженні протоколу є можливість додати до нього, цифровий підпис.
Після завантаження протоколу процедура змінює статус з “очікується опублікування протоколу” на “очікується підписання договору”.
Дискваліфікація.
Учасника можна дискваліфікувати на етапі кваліфікації, договору, та перед завершенням аукціону скориставшись відповідною кнопкою, яка доступна на кожному з етапів.
Організатор аукціону складає та оприлюднює в електронній торговій системі протокол відхилення або акт про відмову , натискає на кнопку “Дискваліфікувати учасника” і вказує одну чи декілька причин зі списку.
Після чого учасника буде дискваліфіковано. Вказана причина чи декілька причин, а також статус учасника, відображаються на майданчику.
Підписання договору.
Аналогічно кваліфікації, робота з договором доступна на сторінці перегляду аукціону на вкладці “Договір“. Для завантаження договору доступна кнопка “Підтвердити договір”.
Заповнити обов’язкові поля, завантажуються необхідні документи. Після чого натиснути кнопка “Підтвердити договір”.
Після підтвердження договору, процедура не змінює статус. З’являється кнопка “Завершити аукціон”.
Завершення аукціону.
Для завершення аукціону потрібно, на сторінці аукціону, натиснути відповідну кнопку.
Після чого процедура змінить статус на “Аукціон завершено“.
Скасування процедури.
Скасувати процедуру можливо за умови, якщо процедура НЕ знаходиться в статусі “Аукціон” або термінальному: аукціон не відбувся; аукціон відмінено; аукціон завершено.
Аби скасувати процедуру, потрібно:
- Перейти Організатором аукціону на сторінку аукціону, вибрати функцію скасування, завантажити документ – cancellationDetails (Причини скасування).
- Внести опис причини скасування.
- Ввести фактичну дату скасування. Натиснути кнопку “Скасувати”.
Надання користувачеві прав на створення переліків
Для відкриття повноважень, на створення переліків, необхідно перейти в “Бокове меню” -> “Користувачі”
обрати зі списку вже створену організацію, або створити нову
в формі редагування/створення вказати бажані дозволи з блоку “Доступ до переліків по оренді”
та зберегти форму.
Після збереження необхідно дочекатись підтвердження з боку адміністратора майданчика.
Створення об’єкту переліку
Для створення об’єкту необхідно перейти в розділ “Переліки”, для цього необхідно натиснути однойменну кнопку на сторінці аукціонів
В розділі “Переліки” натиснути кнопку “+” та обрати з випадаючого списку тип
Заповнити дані об’єкта та його айтемів, після чого натиснути кнопку “Завершити редагування”. Система автоматично перенаправить вас на сторінку всіх чернеток.
Для публікації чернетки необхідно натиснути кнопку “Дія” – > “Опублікувати” на картці необхідного об’єкту,
також в даному меню можливо копіювання, видалення, редагування та перехід на перегляд чернетки.
Після на тискання “Опублікувати”, у разі наявності помилок ви отримаєте вичерпний список виправлень, або за відсутності помилок будете перенаправлені на сторінку “Мої об’єкти”, яка містить всі опубліковані об’єкти поточного користувача.
По натисканні кнопки “Дія” відкривається доступний список дій над опублікованим об’єктом
Навігація по особистому кабінету розділу “Переліки”
Навігація в розділі “Переліки” аналогічна такої в аукціонах. Для цього необхідно натиснути кнопку “Кабінет”, яка відкриє список доступних розділів.
Створення дії
Для створення дії необхідно, в розділі “Переліки”, натиснути кнопку “+”, та обрати пункт “Створити дію”
Заповнити форму, вказавши ID пов’язаного об’єкту/заявки/дії, та натиснути “Далі”.
Після успішної валідації форми, система переадресовує на сторінку “Чернетки дій”
Для публікації дії натисніть, на потрібній чернетці, кнопку “Дія”, та оберіть пункт “Опублікувати”. Також з данного меню доступні дії над чернеткою, такі як: редагування/видалення.
Після успішної публікації система переадресовує на сторінку “Мої дії”, яка містить всі дії поточного користувача
з можливістю редагування.
Створення запиту
Для створення запиту необхідно на сторінці “Об’єкти в переліку” обрати необхідний об’єкт на перейти на його сторінку перегляду, натиснувши на ID
на данній сторінці, в нижньому правому кутку буде доступна кнопка “Створити запит оренди”
натискання якої перенесе на форму створення запиту
заповнивши всі поля та додавши документи, потрібно натиснути кнопку “Далі”. Після успішної публікації система переадресовує на сторінку “Чернетки запитів оренди”
Для публікації запиту в ЦБД необхідно в меню кнопки “Дія” обрати пункт “Опублікувати” (також по кнопці “Дія” доступне редагування та видалення чернетки запиту)
Після успішної публікації система переадресовує на сторінку “Мої запити оренди”, де поточний користувач матиме можливість керування своїми запитами.
Важливо!
Користувач з доступами: Роль в розділі переліків Орган охорони культурної спадщини може створюваи об’єкти та дії, але не може створювати запити оренди
Створення “нульового об’єкта”
Для того, щоб дати можливість орендарям подавати заяви до об’єктів, яких ще немає в переліку, для цього, орендодавець на майданчику UBIZ має створити “нульовий” об’єкт в реєстрі. Цей об’єкт не є реальним, це фактично сутність, що має збирати в себе всі заяви.
Для створення цієї сутності необхідно пройти пару простих кроків:
натисніть кнопку “+”, та обреріть пункт “Додати перелык в нерухоме майно”
- Блок «Організації, задіяні в керуванні об’єктом» – вкажіть дані вашої організації (саме організації-орендодавця, а не об’єкта, який буде внесений до Реєстру) та організацій-представників, які задіяні в керуванні об’єктом.
- «Тип власності» – вкажіть до якого типу власності відноситься ваша організація: державна, комунальна
- «Стан державної реєстрації об’єкту» оберіть «Зареєстровано належним чином»
- «Спосіб обмеження цільового призначення об’єкта» вкажіть «Без обмежень»
- Блок «Документи» – завантажуєте файл з текстом «Об’єкт для подання заяв Орендодавцю: Назва Вашої організації, Код ЄДРПОУ: Ваш код»
На наступному кроці, при заповненні айтема, вкажіть:
- Поля «Назва об’єкту» та «Опис об’єкту» заповнюєте текстом «Об’єкт для подання заяв Орендодавцю: Назва Вашої організації, Код ЄДРПОУ: Ваш код».
Для завершення необхідно натиснути кнопку “Завершити редагування”. Система автоматично перенаправить вас на сторінку всіх чернеток.
Для публікації чернетки необхідно натиснути кнопку “Дія” – > “Опублікувати” на картці необхідного об’єкту,
Таким чином об’єкт буде опубліковано та потенційні орендарі зможуть подавати заяви про ініціювання включення об’єктів, яких ще не має в переліку.
Формування відповіді на заявку
Для перегляду запитів на ваші об’єкти натисніть “Кабінет” – > “Запити на мої об’єкти”
Для надання відповіді на заявку учасника використовується функціонал “Дії” – переглянути
- В полі “Пов’язана заявка” необхідно вказати ID заявки, яка надійшла та
- В полі “Пов’язаний об’єкт” – ID об’єкту, відносно якого відкрита заявка